Mercedes vraća oznaku "73" za moćne AMG modele

Ukoliko premotamo dešavanja do 2021, videćemo da Mercedes "čisti prašinu" s oznake "73".

Trokraka zvijezda je osigurala prava na korišćenje dotičnog bedža u februaru 2018, a najmanje jedan serijski model će uslijediti u mjesecima koji dolaze, inicirajući novu eru za "73" modele.

Dobijajući sufiks "e", 73e modeli će uživati u kombinaciji 4,0-litarskog twin-turbo V8 i elektromotora, koji će u velikoj mjeri biti pozajmljen od EQC krosovera i EQV monovolumena. 

Električna jedinica će isporučivati 150 kW (204 ks) i istovremeni obrtni moment od 363 Nm.

U kombinaciji s konvencionalnim osmocilindrašem, Mercedes-AMG 73e modeli će isporučiti "prethodno nedosegnute nivoe na planu snage i obrtnog momenta". Zapravo, "šuška" se o tome da će "u najmanju ruku biti u paraleli" s 816 ks AMG GT Concepta, predstavljenog 2017. u Ženevi. Ukupni maksimalni obrtni moment će bez dileme biti takav da će "čupati asfalt", a očekuje se bar 1000 Nm.

GT73e bi trebalo da vrijeme sprinta do "stotke" spusti na ispod tri sekunde, sve do maksimalne brzine od 322 km/h. 

Nakon rivala Porsche Panamere Turbo S E-Hybrid, uslijediće AMG S73e, baziran na aktuelnoj S klasi, kao i AMG SL73e, kao istinski nasljednik roudstera od prije dvije decenije.

Nova AMG linija će posjedovati električni režim, u kojem će pogon biti isključivo na zadnje točkove, a vjeruje se da će slična "plug-in" hibridna postavka biti instalirana u novi C63e, ali uz manji 2,0-litarski četvorocilindraš, s izlaznom snagom preko 500 konja.

 Na kraju, vrijedno je spomena da je Mercedes zaštitio i "G73" i "GLS 73" oznake prije tri godine, ali još uvijek nema potvrde da li će SUV modeli dobiti dotični tretman. Za sada, on je rezervisan za GT73e, S73e i SL73e. Ovaj trio će predstavljati najsnažnije AMG modele ikada konstruisane, ne računajući naravno hiperautomobil One.

Pratite Cafe.ba putem aplikacije za Android, iOS i društvenih mreža Facebook, Twitter i Instagram