Foto: Srpskainfo

Vajber je predstavio novu grupu opcija pomoću kojih će korisnici jednostavno moći da pronađu važne informacije unutar poslovnih četova, kao i da odgovaraju na konkretne poruke u konverzaciji sa brendovima.

“Pin-to-top“ opcija (zakači na vrh) za poruke koju je Vajber uveo za poslovne četove omogućava korisnicima da ne propuste ključne informacije, time što mogu da zakače na vrh određenu poruku unutar konverzacije s brendom, saopštila je kompanija Rakuten Vajber.

Uz to, na raspolaganju je i takođe nedavno uvedena opcija da se na vrh zakači i cijeli niz poruka (thread) odnosno dio razgovora – nalik na mogućnosti iz svakodnevnih konverzacija sa prijateljima.

Na primjer, korisnik koji zakazuje test u laboratoriji ili rezerviše hotelsku sobu će imati brz pristup toj konkretnoj poruci sa detaljima zakazanog testa ili hotelske rezervacije.

Kako biste pinovali poruku u poslovnom četu, trebali biste prvo da označite poruku, a zatim da je dugo držite pritisnutom i onda odaberite opciju “Pin” (Zakači). Korisnici od sada mogu i da odgovaraju na konkretnu poruku unutar poslovnih konverzacija, što omogućuje i korisnicima i brendovima da bolje prate tok razgovora.

Na primer, u aktivnoj konverzaciji sa radnjom u kojoj je kupac istovremeno poručio više stvari, on ili ona sada mogu da odgovore na konkrentu poruku i da se tako pobrinu da ništa nije pogrešno shvaćeno – i da nijedna porudžbina nije zaboravljena ili zaturena.

Odgovor na konkretnu poruku u poslovnom četu funkcioniše na isti način kao u običnim privatnim ili grupnim četovima sa drugim korisnicima, tako što: označite poruku, a zatim je dugo pritisnete, a onda odaberete “Reply” (Odgovori), ili prevlačenjem prstom udesno po ekranu izaberete poruku na koju želite da odgovorite.

Prema statisici, 56 odsto korisnika radije se dopisuje sa brendovima nego što ih zove.

Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )