"Sudnji dan" je nadograđen; "Leteći Kremlj" sada može...
Izvor: B92
×
0
Podijeli
Foto: Wikimedia
Iljušin Il-80, ruski avion dizajniran da zaštiti predsjednika Ruske Federacije Vladimira Putina i u slučaju nuklearnog napada, sada je nadograđen.
Zbog smanjenog plasmana vijesti na početnim stranama korisnika od strane Facebook , za nesmetano praćenje vijesti i ostalog sadržaja, dodajte cafe.ba besplatnu aplikaciju ! Klikom OVDJE !
Proizvedene su samo četiri letjelica ovog modela, zasnovana na Il-86. Nakon pada Berlinskog zida i završetka Hladnog rata, Zapad je prvi put vidio letjelicu početkom 1990-ih.
Putinov avion Il-80 ima ograničene prozore u kabini koji se mogu automatski pokriti metalnim kapcima. Stručnjaci kažu da je ovo učinjeno kako bi se avionika zaštitila od mogućeg elektromagnetnog impulsnog napada. Vjeruje se da ovaj dizajn štiti avion i u slučaju nuklearne eksplozije.
Avion ima samo jedna vrata, tako da se samo jedno mjesto može koristiti za pričvršćivanje mobilnog aerodromskog stepeništa.
Putinov avion se naziva i "Sudnji dan“, ali ovo je samo jedan od njegova četiri nadimka. Ostala tri su Maksdom, Leteći Kremlj i Kamber. Ruski mediji su 16. novembra ove godine objavili da je Putinov avion dobio nadogradnju.
Prema informacijama o novim mogućnostima, Putinova letjelica "Sudnji dan“ sada je u potpunosti sposobna da komunicira sa nuklearnim podmornicama ruske mornarice dok su poronjene.
To znači da iz svog aviona Putin može da pokrene lansiranje ne samo balističkih nuklearnih projektila, već i da lansira nuklearni torpedo Posejdon, prenosi bulgarianmilitary.
Ruski mediji javljaju da su ove sposobnosti već simulirane. Komunikacija i kontrola podvodnog nuklearnog oružja se vrši održavanjem redovne veze kroz vodeni stub. Vodeni stub je konceptualni stub vode od površine mora, reke ili jezera do donjeg sedimenta.
Podijeljen je na pet dubokomorskih daljina, od kojih poslednja pokriva rastojanje od 4.000 metara do morskog dna. Vodeni stubovi se veoma često koriste za proučavanje životne sredine.
Ruski mediji su izvjestili da su ultra-dugi talasi obezbijedili komunikaciju između letjelice i porinute podmornice preko produžene podvodne komunikacione antene koju vuče podmornica.