Foto: Pixabay

Njemački proizvođač sportske odjeće Adidas AG planira da proda ili izdvojiti svoju nedovoljno uspješnu marku Reebok, 15 godina nakon što je kupio američku kompaniju kako bi mu pomogla u nadmetanju s Nikeom.

Adidas je saopštio da je odlučio da započne formalni postupak usmjeren na "dezinvestiranje" Reeboka, kao dio petogodišnje strategije koju planira predstaviti 10. marta, kada će firma takođe objaviti rezultate za 2020. godinu.

Reebokova vrijednost se procjenjuje na blizu milijardu evra.

"Reebok i Adidas moći će znatno bolje ostvariti svoj potencijal rasta nezavisno jedan od drugog", rekao je izvršni direktor Kasper Rorsted u izjavi.

Adidas je 2006. kupio Reebok sa sjedištem u Bostonu za 3,8 milijardi američkih dolara, ali njegove slabe performanse dovele su do poziva investitora da se brend odbaci.

U međuvremenu, Adidas je uspio da naruši dominaciju Nikea u Sjedinjenim Državama svojim osnovnim brandom, potpomognut partnerstvom sa slavnim ličnostima poput Kanjea Vesta, Bijons i Farela Vilijamsa.

Nakon što je Rorsted 2016. godine preuzeo funkciju izvršnog direktora, pokrenuo je plan preokreta za Reebok koji mu je pomogao da ponovo bude profitabilan, ali njegove performanse su i dalje zaostajale za osnovnom Adidasovom markom.

Potom se desila pandemija Kovid-19, a Reebokova neto prodaja pala je za 7 odsto u trećem tromjesečju 2020. na 403 miliona evra, nakon što je u prethodnom tromjesečju pala za čak 44 odsto.

Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )