Foto: SHUTTERSTOCK

Trećina dječaka u Velikoj Britaniji čitanje knjiga iz nastavnog programa doživljava kao kaznu, pokazala je anketa sprovedena među nastavnicima u srednjim školama.

Pokazalo se i da djevojčice izbjegavaju čitanje, ali da je to izraženije među dječacima, prenosi britanski Tajm.
 
Nastavnici smatraju da je razlog takvog ponašanja vjerovatno i to što djeca dosta vremena provode čitajući blogove i postove na društvenim mrežama.
 
Istraživanje je pokazalo da je “nerado čitanje” sve veći problem u školama, pri čemu skoro devet od 10 nastavnika krivi društvene medije za udaljavanje djece od knjiga.

Manje od petine nastavnika misli da dječaci čitanje vide kao nešto što je zabavno, a više od polovine kaže da će dječaci uvijek birati da čitaju “laku” knjigu umjesto “teže”.
 
Anketu je sproveo IouGov na više od 500 nastavnika srednjih škola i u njoj su “nevoljni čitaoci” definisani kao oni koji su sposobni da čitaju, ali koje treba nagovoriti da uzmu knjigu u ruke.
 
Generalni sekretar Udruženja lidera škola i koledža Džef Barton rekao je da i odrasli i djeca imaju tendenciju da čitaju više kratkih tekstova – kao što su postovi na društvenim mrežama i blogovi – umjesto dugih romana i “nefikcionalnih knjiga”.
 
– Postojeći nacionalni nastavni plan i program nije dobar u podsticanju ljubavi prema čitanju. Nastavni plan i program, na primjer, zagovara književnost prije 1914. i dvije Šekspirove drame, koje su, uprkos svim svojim zaslugama, prilično nepristupačne za mnogu djecu ove starosne grupe – rekao je on.
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )