Foto: PROMO
Argeta, brend koji je u Bosni i Hercegovini poznat više od dvije decenije kao Dobra strana hljeba i prvi izbor potrošača, ponovo je zauzela vodeće mjesto u Evropi u segmentu mesnih i ribljih pašteta, prema podacima istraživačke kompanije NielsenIQ.
Svjetski poznata istraživačka kompanija NielsenIQ koja proučava ponašanje potrošača i otvara nove puteve ka područjima rasta, ponovo je potvrdila laskavu titulu Broj 1 u Evropi u kategoriji mesnih i ribljih pašteta* - treći put zaredom. Argeta je opravdala ovu titulu izuzetnim rastom tržišnog udjela po volumenu i vrijednosti na evropskim tržištima.
U segmentu mesnih pašteta, brend je zabilježio rast volumenskog udjela od 17,1% i rast vrijednosnog udjela od 15,6%. U segmentu ribljih pašteta, rast volumenskog udjela iznosio je 6,1%, a rast vrijednosnog udjela 7,7%.
Tržište Bosne i Hercegovine se ponovo pokazalo kao vodeće među svim tržištima. Ostvarilo je najveći udio u prodaji među svim Argetinim tržištima širom svijeta.
Ovo je dokaz da je Argeta godinama prvi izbor potrošača u Bosni i Hercegovini, što nije slučajnost. Argeta kao kompanija na svakom tržištu na kojem posluje ulaže maksimalne napore da podrži lokalnu zajednicu svojim projektima, te da zajedno sa lokalnim partnerima gradi zajedničke priče. Društveno odgovorni projekat Domaći hljeb, originalan proizvod od odabranih sorti autohtonih bosanskohercegovačkih žitarica koji se može naći u trgovinama širom BiH, zasigurno je uveliko doprinio velikom rastu na tržištu.
Zajedničkim naporima sa svojim partnerima, Argeta je osigurala pohranjivanje lokalne sorte heljde u Svalbard Global Seed Vault, najzaštićenijoj svjetskoj banci sjemena, duboko ispod leda Arktika.
Argeta ide uvijek korak dalje u želji da napravi kvalitetan proizvod od najboljih domaćih sirovina, pa tako na tržištu možete pronaći proizvode sa dodacima karakterističnim za Bosnu i Hercegovinu. A to da je Argeta posvećena tržištu BiH govori i činjenica da je kompanija već godinama ponosni partner Sarajevo Film Festivala i da na radost svih posjetilaca uvijek doprinosi nezaboravnom iskustvu tokom sedam dana filmske magije.
Iza jednog od najprepoznatljivijih brendova pašteta u regiji (i skoro deceniju u Evropi) stoji mnogo truda, istraživanja i inovacija. Argeta paštete se prave od pažljivo odabranih sastojaka, koji su najvažniji dio ovog vrhunskog proizvoda. Najveća prednost Argete su kvalitetni sastojci (kokošje meso, fileti tune, biljna ulja i začini), koje kompanija nabavlja isključivo za proizvodnju pašteta.
S recepturom BEZ ADITIVA, koja osigurava da su sve paštete pripremljene bez vještačkih konzervansa, boja, pojačivača okusa i glutena, Argeta se svrstava među popularne, sigurne i hranjive proizvode.
Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe za slane namaze, Donat i internacionalizaciju, dodaje:
„Izuzetno smo ponosni što smo već dugi niz godina prepoznati kao broj 1 i što među redovnim korisnicima Argete možemo brojati više od 40 miliona evropskih potrošača. Stoga ćemo i dalje slijediti jasno definisanu strategiju, stvarati kvalitetne proizvode i graditi odlične odnose sa svim dionicima, jer je to jedini način da osiguramo kontinuirani rast i razvoj našeg portfolija.“
Pored tržišta BiH, s uspješnim prodorom na međunarodna tržišta, Argeta je ostvarila značajan rast čak i na zahtjevnim tržištima poput Njemačke i Austrije, gdje je znatno povećala svoj tržišni udio. Argeta naglašava da sve navedeno potvrđuje i impresivan podatak – svako sekundu u svijetu se otvori sedam Argeta pašteta.