Foto: Wikipedia

Prodaja marke Dacia porasla je za 3 odsto u 2021. uprkos tome što je automobilsko tržište bilo pogođeno globalnom nestašicom čipova.

Rumunski proizvođač isporučio je prošle godine 537.095 vozila i jedna je od retkih velikoserijskih automobilskih marki koja je 2021. završila u plusu.
 
Dacia se pohvalila i da je izbila na treće mjesto u Evropi kada je riječ o prodaji vozila privatnim kupcima, nakon što je dostigla rekordni tržišni udio od 6,2 odsto.
 
Za ovakav rezultat najzaslužnija su dva ključna modela kompanije na evropskom tržištu - Sandero i Duster.
 
U 2021. u Evropi je prodato 226.825 primjeraka Sandera (uključujući tu i Stepway varijantu), a skoro 90 odsto činili su automobili treće generacije ovog modela.
 
Duster je takođe imao odličnu godinu iza sebe sa 186.001 isporučenim vozilom, čime je ukupna prodaja ovog modela od 2010. (kada se uračunaju i primjerci prve generacije) premašila 2 miliona automobila.
 
Na trećem mjestu je lako komercijalno vozilo Dacia Dokker (u putničkoj u teretnoj varijanti) sa 44.684 prodate jedinice, četvrti je električni model Dacia Spring, sa 27.876 isporučenih primjeraka, peti je Logan sa 27.136 prodatih automobila, a šesti Lodgy sa 24.526 primjeraka.
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )