Foto: Pixnio

BON - Njemačka Ljevica, koju su mnogi otpisali, ipak će ponovo ući u Bundestag, pokazalo je najnovije istraživanje, prenosi "Deutsche Welle" (DW) i dodaje da toj stranci raste čak i članstvo.

Vodeći kandidati ljevice su Jan van Aken, koji je prije ove kampanje bio relativno nepoznat u Njemačkoj i Hajdi Rajhinek, 36-godišnjakinja iz Donje Saksonije, koja je posljednjih sedmica kampanje postala internet-fenomen budući da objave njenih govora u Bundestagu na Instagramu i TikToku imaju milionske preglede.

Ljevica se u kampanji fokusirala na nekoliko ključnih tema - previsoke stanarine i skupe cijene u prodavnicama - stranka nudi konkretne alate, poput aplikacija za pomoć ljudima koji sumnjaju da su žrtve previsokih kirija ili troškova grijanja, a rukovodstvo Ljevice smanjilo je samo sebi plate na 2.850 evra, koliko u prosjeku zarađuje kvalifikovani radnik u Njemačkoj.

"DW" navodi i da u Ljevici više nema internih sukoba - ili ih barem ne iznose u javnost, a odlazak iz stranke Sare Vagenkneht, Jan van Aken je prokomentarisao riječima da je moralo da ode 200 ljudi da bi došlo 20.000 novih.

"Činjenica je da je stranka pod imenom Ljevica sada stara skoro 18 godina i da nikada ranije nije imala ovoliki broj članova. Pritom je prosječna starost novih članova koji se pridružuju Ljevici oko 28 godina", rekao je on.

Dodaje se da se Ljevica protivi strožim mjerama prema migrantima, što je čini gotovo jedinom strankom s takvim stavom u političkom spektru Njemačke.

Upravo to je čini privlačnom određenim grupama birača - posebno u velikim gradovima i među studentima, što možda nije dovoljno za dvocifreni izborni rezultat na nivou čitave Njemačke, ali je, kako pokazuju prognoze, dovoljno da Ljevica pređe cenzus od pet odsto i ponovo uđe u Bundestag.

Kako bi se ponovo približila potencijalnim biračima, Ljevica se oslanja na kampanju "od vrata do vrata".

Iako su organizatori svjesni da stranka doživljava rast, ipak su iznenađeni velikim odzivom. 

Stranka je identifikovala nekoliko izbornih okruga u kojima ima realne šanse da osvoji direktne mandate, pa se u završnoj fazi kampanje posebno fokusira na te lokacije, kao i kontakt s potencijalnim biračima, zaključuje "DW", a prenosi "Tanjug".

Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )