Facebook prvi put popularniji nego YouTube u jednom gejming segmentu
Izvor: Nezavisne
×
0
Podijeli
Foto: Tanjug/AP/Arhiva
Podaci za treće tromjesečje ove godine pokazuju zanimljive promjene u domenu pregleda igara koje se strimuju na dvije popularne platforme.
Facebook usmjerava svoje napore ka tome da vrati mlađu publiku, a najnoviji podaci StreamLabsa kompaniji daju dodatni razlog za optimizam, bar kada je u pitanju jedan ključni segment.
Facebook Gaming servis je tako, prvi put, prestigao YouTube Gaming na polju broja sati koji su provedeni u pregledu sadržaja. Stastistika je za treće tromjesečje ove godine.
To je prvi put da je Facebookov gejming sektor zabilježio veću zainteresovanost od YouTube servisa. Kompletan izveštaj StreamLabsa je dostupan ovdje.
StreamLabs ističe da je na rezultat posebno uticalo nedavno dodavanje "co-streaming" opcije, koja korisnicima omogućava da strimuju zajedno sa drugim gejming partnerom.
Facebooku u prilog ide i fokusiranje na internacionalna gejming tržišta, a dokaz za to je da je samo jedan od top 10 Facebook Gaming kanala primarno za englesko govorno područje.