Foto: Pxhere
Kompanija Facebook udružila je snage sa proizvođačem Ray-Ban naočara kako bi zajedno razvili pametne naočare koje će korisnicima omogućiti da, uz pomoć aplikacije, budu u kontaktu sa porodicom i prijateljima.
Osnivač najveće društvene mreže na svijetu, Mark Zakerberg najavio je saradnju sa kompanijom "EssilorLuxottica SA", najvećim svjetskim proizvođačem naočara. Cilj udruživanja je da se popularizuju pametne naočare uz pomoć brendaRay-Ban, javlja "Bloomberg".
Dvije kompanije ulaze na teren na kojem su već prisutne Intelove Vaunt naočare, kao i Google Glass projekat tima Sergeja Brina, koji je suočen sa brojnim primjedbama zbog ugrožavanja privatnosti korisnika, a bilo je kritika i na račun dizajna.
Facebookove pametne naočare omogućiće korisnicima upotrebu aplikacija namijenjenih komunikaciji. Interesovanje za aplikacije za proširenu realnost (Augmented Reality - AR) i uređaje koji mogu da se nose je ogromno među tahnološkim kompanijama, a pametne naočare su idealne za to, prenosi RTS.
Karakteristike, detalji i cijena budućeg "Facebooka za oči" biće poznati uoči predstavljanja koje je planirano za sljedeću godinu.