Foto: Panda

Vizuelno još uvijek privlačan i pristupačan model, bez obzira na to što se prodaje nepromijenjen od 2011. godine.

Praktična, zabavna i ekonomična Panda je nepobedivi lider A segmenta u Evropi. Model sa predugim radnim vijekom praktično nema konkurenciju na evropskom tržištu.

Bez obzira na to što njegova uska kabina podrazumeva "laktanje" sa suvozačem i što je poznato da određeni dijelovi od plastike "krckaju" pri vožnji po putevima lošijeg kvaliteta, Fiat Panda ostaje najpopularniji automobil u matičnom A segment.

Iako se Fiat nerado oprašta od benzinskog modela 500, pa će morati više da povede računa o "staroj" Pandi.

Da, dobro ste pročitali "staru" Pandu, koja će do 2027. godine ostati na tržištu pod imenom Pandina, uporedo sa prodajom nove i modernizovane i elektrifikovane generacije simbolično nazvane Grande Panda, koja igra na kartu elektrifikacije i prilagođavanja tržišnim trendovima.

Panda se proizvodi 44 godine, sve to vrijeme zbog kupaca koji žele praktičan gradski automobil sa malom potrošnjom goriva i niskim troškovima održavanja.

Ne zaboravimo, Panda je jedini automobil u A segmentu koji se nudi sa 4x4 pogonom, što je odlična prednost za vožnju van asfalta i puteva.

I dalje vizuelno privlačan i pristupačan model, bez obzira na to što se prodaje nepromenjen od 2011. godine, Pandin šarm uopšte nije izbledio jer je i dalje vjerovatno najprodavaniji model u A segmentu u Evropi.

Dakle, za šest meseci, Fiat je isporučio više od 76.000 vozila i podigao prodaju ovog modela za 25 odsto.

Ako zanemarimo Fiat 500, čije se oproštajne zalihe polako čiste, prvi sljedeći pratilac je Toyota Aygo X sa manje od 54.000 isporuka.

Važno je napomenuti i da je Toyotin mali automobil u EU skuplji za oko 2.500 evra i to je zapravo Pandina velika prednost.

Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )