Foto: cafe.ba
Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH u proteklim sedmicama zaprimila je nekoliko žalbi koje se odnose na netransparentnost cijena artikala u trgovinama i apotekama, potvrđeno je portalu InfoBijeljina iz te institucije.
Kako nam je pojašnjeno, u pitanju su žalbe na slučajeve da je jedna cijena navedena na polici, a druga na kasi, ili da uopšte nema cijene na polici.
“Žalbi je bilo i na otkazivanje avio karata od strane operatera”, rekli su portalu InfoBijeljina iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH.
Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH konstatuje da je, s obzirom na proglašeno stanje prirodne i druge nesreće, neophodno voditi računa o zaštiti ekonomskih interesa potrošača kao najugroženije kategorije.
Zato su svim pružaocima usluga, kako javnim tako i privatnim, dali niz preporuka. Preporučili su da se zadrže cijene i nivoi usluga (energije, struje, plina, grijanja, vode, telekomunikacijskih i poštanskih usluga, usluga javnog prevoza i komunalnih usluga) na nivou cijena i usluga zatečenih sa 5. martom.
“Evidentirane su predstavke potrošača kojim se navode povećanja cijena određenih proizvoda i smanjenje kvaliteta isporučenih usluga unatoč mjerama neposredne kontrole cijena i usluga, što je proslijeđeno na nadležni inspekcijski nadzor”, ističu iz ove institucije.