Foto: Cafe.ba

Grand kafa, koja nastaje u proizvodnom pogonu u Glavičicama, kod Bijeljine, a distribuiše se na teritoriju čitave BiH, lidersku poziciju namjerava održati i u ovim vanrednim, pandemijskim uslovima, što predstavlja izuzetan uspjeh.

Na godišnjem nivou, njihova proizvodnja i prodaja kafe iznosi oko 3.000 tona, a povratne informacije, koje dobijaju od svojih korisnika, i te kako su pozitivne.

"Mi smo kompanija koja je u stalnom kontaktu sa našim konzumentima. Stalno osluškujemo njihove želje i prijedloge. Izuzetno smo ponosni na aktivnu bazu korisnika koji svakodnevno putem društvenih mreža sa nama dijele svoje dnevne kafene rituale i iskustva sa našim proizvodima", ističu iz Grand kafe. 

Kako dodaju, potrošači su zadovoljni konstantnim kvalitetom na koji su navikli, širokom lepezom proizvoda koje Grand kafa nudi na tržištu, i uvijek posebno oduševljeni svim dodatnim aktivacijama, poklonima i nagradnim igrama koje redovno organizuju da ih nagrade za ukazano povjerenje.


Veliko interesovanje 

“Svaka nova reklamna kampanja uvijek izaziva veliko interesovanje i pozitivne komentare potrošača što nam je izuzetno bitno i govori da im prenosimo na pravi način poruke našeg brenda”, svjedoče iz Grand kafe.

U ovoj kompaniji i te kako osluškuju stavove potrošača.

"Ključ uspjeha kompanije zavisi od potrošača i njihovog odnosa prema našim brendovima, pa je jedan od strateških ciljeva kompanije usmjeren ka kontinuiranom stvaranju i održavanju povjerenja i uzbuđenja u našim ključnim kategorijama", naglašavaju iz Grand kafe. 

Dodaju da su svjesni da se navike i potrebe potrošača mijenjaju.

"Svjesni smo i da mi kao kompanija moramo da budemo znatiželjni u pogledu otkrivanja novih mogućnosti našeg daljeg rasta. Iz svih tih razloga, naša je obaveza da kupcima nudimo samo najkvalitetniji proizvod, da konstantno održavamo kvalitet proizvoda i stvaramo mogućnosti i za ponude novih brendova”, ističu iz Grand kafe.



"Must have" proizvod

Sa rastom prodaje, stižu im i nagrade za kvalitet. Ova kompanija okitila se brojnim priznanjima, a jedno od

najvećih je svakako i priznanje za "Must have" proizvod. 

Ponosni su što su, osim potrošača, i trgovci prepoznali kvalitet njihovih proizvoda i izabrali ih kao proizvode koje svaka trgovina treba imati na svojim policama i koji se trebaju naći u svakom domaćinstvu.

Treba naglasiti da je društvena odgovornost integralni dio strategije razvoja ove kompanije, a rastom i širenjem poslovanja širi se i spektar odgovornosti prema okruženju kao i  svijest o mogućnostima i potrebi sopstvenog uticaja na unapređenje opštih uslova poslovanja i društvene zajednice u kojoj Grand kafa posluje. 

"Kao kompanija smo uvijek podržavali i podržavaćemo i ubuduće i kulturne i sportske manifestacije koje dopinose okruženju u kojem poslujemo", najavljuju iz Grand kafe. 


Pokloni i iznenađenja

Kao i ranijih godina, Grand kafa je za svoje potrošače i ove godine spremila brojne poklone i iznenađenja. O svim detaljima i iznenađenjima koje spremaju, svoje potrošače će na vrijeme obavijestiti. 

Grand kafa, podsjetimo, posluje u okviru Atlantic Grupe. Sa daljim fokusom na jačajanje temelja svog poslovanja, Atlantic Grupa nastavlja da ulaže u širenje svojih core djelatnosti, dominantno u industriji hrane i pića.  

Atlantic Grupa je lider u jednoj od najvažnijih kategorija u industriji robe široke potrošnje – kafi.

"Jedan od strateških prioriteta je da jačamo i unapređujemo vodeće pozicije u segmentu kafe, prije svega podmlađivanjem segmenta svježe mljevene kafe, te razvojem unutar segmenta potrošnje van domaćinstva", poručuju iz ove kompanije.

Kako dodaju, nastavljaju takođe da jačaju i potrošačko iskustvo i u drugim kategorijama inovativnim pristupom i praćenjem trendova. 

"Kako bi se osigurao održiv rast i očekivani doprinos brendova koji počivaju na bogatoj tradiciji, ulaganja će se povećati u njihovu marketinšku potrebu i s tim povezane kapacitete sistema. Cilj nam je da novi proizvodi, brendovi, postanu novi izvori rasta kompanije i temelji poslovanja u budućnosti", ističu iz ove uspješne kompanije.


PR

Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )