Foto: srpskainfo.com
Iz Tvitera su najavili da su počeli sa testiranjem novog tipa postova, nazvanog “Flets“.
Ovaj tip postova specifičan je jer je praktično nestajući post.
Očigledno je da nakon želje za novim izvršnim direktorom, Tviter želi da pravi iskorak i ponudi nešto novo svojim korisnicima.
Trenutno se testira opcija nazvana “Flets”. Za sada je dostupna samo u Brazilu.
Ova vrsta tvitova nestaje nakon 24 časa od trenutka objave. Ovakvu opciju prvo je uveo Snipčat u 2013. godini, a pratili su ih i ostali, Fejsbuk, Jutjub, LinkedIn i Instagram. Fleets se neće pojavljivati na Tviteru, već će korisnici moći da ih vide klikom na avatar korisnika, piše CNN.
Podsećanja radi, akcionari u Tviteru su prije par dana objavili da smatraju da CEO Tvitera treba da odluči da li će raditi za Tviter ili za Skver, i ako to ne odluči, da treba da napusti Tviter. U Tviteru su izvještaji pokazali da su počeli da prihoduju profitabilno tek nakon 2018. godine. Ostaje da se vidi da li će ova mreža povratiti svoj stari sjaj, i šta je sve potrebno da bi se do toga došlo.