Foto: srpskainfo.com

Društvena mreža Instagram, koja je u vlasništvu kompanije Meta, produžiće trajanje svog formata Rils s tri na deset minuta.

Instagram se odlučio na značajno produženje maksimalnog trajanja Rils – tvrdi diveloper i tipster Alesandro Paluci.
 
Trenutno su Rils ograničeni na tri minute, no skrinšoti koje je objavio Paluci pokazuju da će u budućnosti trajati do maksimalnih 10 minuta. Time će se ova društvena mreža efikasno transformisati u robusniju platformu za dijeljenje videa poput Jutjuba.
 
Ovaj potez će omogućiti Instagramu i da se takmiči s rivalom TikTokom, koji već omogućava korisnicima objavljivanje videa dužine do 10 minuta. TikTok i Instagram takođe “prepisuju” jedan od drugog te naizmjenično uvode “nove funkcije” koje je rival prethodno imao.

Dok TikTok i Instagram pokušavaju ugrabiti dio “kolača” od dugih videa, Jutjub kreće u suprotnom smjeru, odnosno pokušava napraviti proboj u svijetu videa kratke forme. Nedavno je uveo alate za kreatore te fid za otkrivanje muzike, što podsjeća na TikTok. Dani kada je Instagram bio sinonim za fotografije, TikTok za kratke klipove i Jutjub za duge klipove, očigledno su prošlost. Svi oni žele ponuditi sve ono što konkurencija posjeduje, prenosi Klix.
 
Ingejdžment je dobio potvrdu Mete da su skrinšoti stvarni, no da predstavljaju “interni prototip” koji se ne testira eksterno.
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )