Foto: Printscreen/X
Iz Aston Martina stiže Valiant, novi supersportski automobil legalan za puteve.
Valiant je baziran na ionako veličanstvenom kupeu Valor. Ostajući vjeran Astonovom ediktu da su veliki motori ono što ljudi žele, koristi twin-turbo V12 koji proizvodi preko 730 konjskih snaga, a uparen je sa šestostepenim manuelnim mjenjačem.
Kako se navodi, to je uzavrela, sportskija varijanta Valora dizajnirana za sportske performanse umjesto udobnosti. Zanimljivo, ideja je potekla od Fernanda Alonsa, vozača Astonove Formule 1, koji je tražio ovakvo vozilo.
Valiant je opremljen gomilom aerodinamičkih dodataka, uključujući prerađeni prednji dio sa velikim razdjelnikom, fiksno krilo pozadi i veliki zadnji difuzor. Karoserija, preoblikovana da poboljša protok vazduha, u potpunosti je napravljena od ugljeničnih vlakana.
Tu su i magnezijumski točkovi od 21 inča, set karbonsko-keramičkih kočnica i Multimatic Adaptive Spool Valve (ASV) amortizeri.
5,2 litarski twin-turbo V12 motor ima 735 KS, 30 KS više od Valoura. Obrtni moment je nepromijenjen na 752 Nm, što je rezultat ograničenja obrtnog momenta za mjenjač.
Kao i kod Valoura, diferencijal sa ograničenim proklizavanjem je čisto mehanička jedinica.
Valiantova kabina je opremljena opremom spremnom za trku koja uključuje polu-kavez, komplet Recaro Podium sjedišta i pojaseve u četiri tačke. Unutra su i elementi sa ugljeničnin vlakanima i alkantarom.
Aston Martin će napraviti samo 38 ovih vozila, a svaki već ima kupca.
Cijene za svaku jedinicu će varirati u zavisnosti od opcija, mada će prosječna cijena biti oko 2 miliona funti (oko 2,5 miliona dolara).
Isporuke bi trebalo da počnu u četvrtom kvartalu 2024. godine, a očekuje se da će Alonso dobiti prvi primjerak. Automobil će svoj dinamičan debi imati na Goodwood festivalu brzine u julu, prenosi "AutoBlog".
The Aston Martin Valiant made its debut as a track-focused, road-legal custom car based on the Valour. It was originally commissioned by Fernando Alonso as a hardcore version of the Valour. Featuring a more aggressive aerodynamic design, lightweight bodywork, and a bespoke… pic.twitter.com/BMEu5aPvGg
— DriveGreenLiveGreen (@DriveGreen80167) June 26, 2024