Foto: Printscreen
Tokom finala Kupa kralja između Barcelone i Real Madrida, na LED reklamama oko terena bile su prikazane imena firmi s naših prostora.
Ipak, stvarnost i realnost je bila nešto drugačija.
Naime, na stadionu La Cartuja u Sevilli gdje se finale igralo, u stvarnosti nisu bile prikazane pomenute reklame već je umjesto toga korišten poseban sistem obrade slike koji im omogućava da se u tv prijenosu uživo ubacuju virtualne reklame koje su prilagođene svakom tržištu.
Tako su gledaoci u različitim zemljama vidjeli reklame koje su im privlačni i relevantni.
Pomenuta tehnologija koristi sofisticiranu kombinaciju LED panela i softverske obrade, a već je primijenjena i u engleskom Premiershipu.
Tako su gledaoci imali dojam da su reklame prirodno postavljene na stadionu dok su se na usporenim snimcima mogle primijetiti stvarne reklame koje su fizički postavljene oko terena.
Ovakav način oglašavanja je korak naprijed u razvoju sportskih prijenosa gdje ni "gledanje uživo" ne garantuje potpunu vjernost stvarnosti.