Foto: fenix-magazin.de
Još jedna loša vijest iz svijeta njemačke autoindustrije: tradicionalni dobavljač automobila Bertrandt zatvara fabriku u Njemačkoj.
U pitanju je opstanak mnogih radnih mjesta, zbog čega mnogi radnici strahuju za svoju budućnost.
Početkom godine dolazi do duboke promjene u automobilskoj industriji. Dobavljač automobilske industrije zatvara svoju fabriku na jednoj lokaciji i ukida brojna radna mjesta. Implikacije ove poslovne odluke su ogromne za sve uključene, piše Fenix magazin.
Mnogi će vjerovatno morati otići
Automobilska industrija prolazi kroz fazu preokreta koja donosi ne samo inovacije, već i teške rezove. Fokus je na pružaocu razvojnih usluga Bertrandt iz Baden-Virtemberga, koji je aktivan od 1974. godine.
Nekada ključni partner za testiranje vozila, kompanija je sada pod pritiskom da se prilagodi novim zahtjevima tržišta. Trend prema elektromobilnosti, digitalnom umrežavanju i metodama održive proizvodnje revolucionisao je industriju.
Ove promjene posebno osjećaju kompanije srednje veličine. Bertrandt je odgovorio dalekosežnim restrukturiranjem koje je već najavljeno za 2024. godinu.
Centralna tačka ovih mjera je planirano zatvaranje poligona u Nufringenu u blizini Stuttgarta.
Oko 130 zaposlenih do sada je ovdje pregledalo vozila – zadatak koji zbog novih tehnologija postaje sve manje važan. Njihova je budućnost sada neizvjesna.
Masovne kritike kontroverzne odluke kompanije
Odluka o zatvaranju fabrike u Nufringenu dio je opsežnog plana restrukturiranja koji utiče na do 1.200 radnih mjesta u Njemačkoj u cijeloj grupi.
Posebno su drastični rezovi radnih mjesta u fabrici Tappenbeck u blizini Volfsburga, gdje će biti ukinuto oko 600 od 2.400 radnih mjesta.
Bertrandt ovaj drastičan korak opravdava primjetnim padom narudžbi iz automobilske industrije.
Međutim, IG Metall oštro kritikuje Bertrandt što nije ozbiljno razmotrio očuvanje lokacije u Nufringenu. Ekonomske posljedice za regiju takođe su značajne.
Nezaposlenost bi mogla rasti, dok bi porodice i lokalne kompanije osjetile posljedice. Slučaj Bertrandt primjer je pritiska pod kojim su dobavljači trenutno.
Studija Instituta Prognos pokazuje da bi samo u Njemačkoj do 2035. moglo biti izgubljeno do 140.000 radnih mjesta u automobilskoj industriji.
No, postoji i nada: raste potreba za stručnjacima u elektrotehnici, razvoju softvera i digitalnim rješenjima, što bi moglo otvoriti nove perspektive. I sam Bertrandt naglašava da je restrukturiranje nužno kako bi dugoročno ostali konkurentni, pišu njemački mediji.