Foto: undefined
ISTOČNO SARAJEVO - Nama našu djecu ne može niko nadoknaditi. Ali koliko nas boli taj gubitak, toliko nas pogađa i to što taj zlotvor slobodno šeta Sarajevom i kuda god hoće.
Rekao je to za "Nezavisne novine" Miloš Dragović, ogorčen što već pet godina čeka pravdu za gubitak kćerke Danijele (42) i zeta Darija (50) Hršuma, koji su poginuli 11. avgusta 2020. godine, u saobraćajnoj nesreći koju je, prema optužnici, izazvao Sarajlija Amir Kujović (41).
"Mi pet godina čekamo. Suđenje se oteže. Prvo Okružni sud, pa Vrhovni sud, pa sad ponovo Okružni sud. Pa onda zastoji, čim postoji pauza od mjesec dana, ponovo se iščitiva sve. To dugo traje, pogađa nas. Baš je teško. Ali izdržaćemo, da ga smjeste tamo gdje mu je mjesto, jer on i dalje, kako nam javljaju iz Sarajeva, pravi probleme. Međutim, sudstvo je takvo kakvo jeste i mi tu ne možemo ništa da uradimo", ističe Danijelin otac.
Iza supružnika Hršum ostala su dvojica sinova: stariji je navršio 22 godine, oženio se 19. jula i čeka bebu, dok mlađi ima 17 godina.
"To i djecu strašno pogađa. Ne mogu da vjeruju da pet godina neko može da se kreće slobodno, a da im je ubio roditelje", naglasio je Dragović u izjavi za "Nezavisne novine".
Kujović je u maju 2022. godine osuđen na osam godina zatvora. Vrhovni sud Republike Srpske je, međutim, ukinuo prvostepenu presudu te je u Okružnom sudu u Istočnom Sarajevu u toku ponovljeno suđenje, a koje će biti nastavljeno 29. septembra.
"Kujović je bio u pritvoru dva mjeseca, ali u zatvoru još nije bio ni dana. Suđenje je, zbog pauza između dva ročišta, četiri puta počinjalo ispočetka, a sada će, 29. septembra, peti put ići ispočetka", kažu članovi ožalošćene porodice.
Ukinutom presudom Kujović je, dakle, bio osuđen na osam godina zatvora zbog ugrožavanje javnog saobraćaja, a izrečena mu je i dvogodišnja zabrana upravljanja vozilom B kategorije. Ta presuda je, međutim, ukinuta.
Supružnici Hršum, podsjetimo, poginuli su kod Pala, kada je u njihov audi A3 direktno udario mercedes GLC 350, kojim je, po optužnici, upravljao Kujović.
Prema onom što je ranije rečeno u sudnici, Dario Hršum je vozio u skladu sa ograničenjima - 42 km na sat, te je pokušao da izbjegne sudar, ali nije imao ni teoretsku šansu za to.
Naime, kako je rečeno, ispred njega se našao mercedes koji je vozio Kujović, a kojim je, kako je utvrđeno, vozač ušao 2,5 metra u lijevu stranu puta, dok je Dario Hršum, izbjegavajući sudar, bježao, pomjerivši svoje vozilo na 1,22 metra od desnog ivičnjaka.