Foto: 24sata.hr
Broj korisnika interneta u Kini do juna ove godine dostigao je 940 miliona, a stopa penetracije interneta iznosi 67 odsto, objavio je Kineski informativni centar za internet (CNNC) dodajući da je Kina najveće tržište za onlajn maloprodaje.
Broj korisnika interneta na mobilnim telefonima je 932 miliona.
U izvještaju o razvoju interneta se navodi da je Kina počev od 2013. godine, već sedam godina zaredom, najveće tržište za onlajn maloprodaju.
Do kraja juna 2020, broj ljudi koji kupuju robu preko interneta dostigao je 749 miliona, što čini 79,7 odsto ukupnog broja korisnika interneta, prenosi CRI.
U prvoj polovini ove godine, ukupan iznos plaćanja mobilnim uređajima u zemlji dostigao je 196,98 biliona juana, što predstavlja rast od 18,61 odsto u odnosu na isti period lani.
U prvoj polovini godine, prenosi uključenja uživo radi prodaje robe postali su uporište za podsticanje ekonomskog rasta.
Do juna 2020, broj pratilaca živih prenosa ove vrste u zemlji dostigao je 309 miliona, dok je ukupan broj navedenih prenosa premašio 10 miliona, koje je pratilo više od 50 milijardi gledalaca.