Foto: Printscreen/YouTube
Max, još jedna velika platforma koja je izgubila dugogodišnje prepoznatljivo ime zbog čudne promjene, uskoro će ozbiljno pristupiti problemu dijeljenja lozinki, prema izvještaju The Vergea.
Matčna kompanija Warner Bros. Discovery saopštila je tokom poziva za rezultate u trećem kvartalu da će u narednim mjesecima početi suzbijanje ove prakse, uz uvođenje "blagih poruka" kako bi podstakli korisnike da sami plate uslugu.
Finansijski direktor Gunnar Wiedenfels najavio je da će pomenute poruke postati intenzivnije 2025. godine, nagovještavajući konačno pravilo. Ukazao je na to da korisnici koji dijele lozinke povećavaju troškove pretplate za sve, kao da je riječ o "pozivu za članove koji nisu pretplaćeni ili korisnike iz više domaćinstava da plate malo više."
Kompanija je takođe prijavila skoro deset milijardi dolara prihoda u prethodnom kvartalu, uz 7,2 miliona novih Max pretplatnika, što je najveći rast korisnika u istoriji platforme. Međutim, vjerovatno je da su neki od tih novih korisnika lozinke podelili sa članovima porodice ili prijateljima.
Wiedenfels nije isključio mogućnost novog poskupljenja. Rekao je da "premium karakter" Max-a daje platformi "dovoljno prostora za dalje povećanje cijene." Što se tiče umjerenosti, cijena pretplate je porasla u junu ove godine i prethodno u 2023. godini. Dakle, da li poskupljenja postaju redovna kao godišnja izdanja Madden igara?
Max je samo najnovija streaming platforma koja obustavlja dijeljenje lozinki. Netflix već naplaćuje dijeljenje lozinki, a Disney+ je započeo svoj obračun sa ovim problemom u septembru.
(Engadget/PC Press)