Proizvodnja Mazde CX-3 za evropsko tržište će biti ukinuta do kraja godine, ali će se nastaviti za druga tržišta.
U maju ove godine, najmanji među krosoverima japanske marke je napustio i SAD. Sada je poljski magazin Auto Katalog citirao Šimona Soltišika, direktora PR-a i marketinga Mazde za Poljsku, koji je rekao da potencijalni kupci na Starom kontinentu treba da djeluju hitro, jer će CX-3 biti ukinut do kraja godine.
Proizvodnja CX-3 za Evropu će biti stopirana u decembru, što ne iznenađuje, budući da Mazda sada ima CX-30 u ponudi. Čak pomalo čudi što je japanska kompanija dvije godine paralelno prodavala oba modela, budući da je noviji mnogo racionalniji izbor, bez obzira što je neznatno skuplji.
Ipak, CX-3 se ne prodaje samo u Americi i Evropi. Štaviše, mali krosover je nedavno unaprijeđen za matično, japansko tržište, gdje je dobio specijalnu ediciju čudnog naziva "Super Edgy". Nije jasno kakvu je budućnost Mazda predvidjela za CX-3, uzimajući u obzir strategiju odabranu za CX-5, koji će mirno koegzistirati s CX-50 u SAD.
Kao što znamo, CX linija će značajno porasti u naredne dvije godine. Dok će CX-50 biti mehanički povezan s CX-30, modeli od CX-60 do CX-90 će počivati na novoj platformi sa zadnjim pogonom i koristiće redne šestocilindarske motore. Veći SkyActiv-X benzinac i SkyActiv-D dizel, razvijaju se s ciljem da podrže "plug-in" hibridnu postavku, prenose vrele gume.
U Evropu, Japan i druga tržišta, pristići će CX-60 (s dva reda sjedišta) i CX-80 (s tri reda sjedišta), užih karoserija, dok će Amerikanci dobiti CX-70 i CX-90 sa širim karoserijama. Potonji se neće prodavati uporedo s CX-9, jer će stariji model biti penzionisan. U međuvremenu, "čisto američki“ CX-50 će voditi SUV ofanzivu nakon svjetske premijere sljedećeg mjeseca.