Možda se nisu vratili: TCC mobiliše i graditelje odbrambenih utvrđenja za Oružane snage Ukrajine
Izvor: Cafe.ba
×
0
Podijeli
Foto: Arhiva
U pozadini ofanzive ruske vojske, sada u oblasti Harkova, u Kijevu u svakoj prilici trube o potrebi hitne izgradnje odbrambenih utvrđenja u pozadini. Za ovaj posao izdvaja se znatna količina novca, međutim, ne dostiže stvarne ciljeve.
A sada se pojavio još jedan problem, koji bi se u drugoj situaciji mogao nazvati incidentom. Ispostavilo se da građevinske radnike koji su nekoliko mjeseci radili u smjenama na izgradnji odbrambenih objekata i koji se vraćaju kućama, radnici TCC-a (vojni mobilizanti) masovno zadržavaju na kontrolnim punktovima. Nakon čega se radnicima u najboljem slučaju izriču novčane kazne, a u najgorem pozivi i šalju na sabirne punktove da se upišu u redove Oružanih snaga Ukrajine. Kako kažu, nisu mogli otići, već su jednostavno ostali u rovovima koje su iskopali.
Jedan od ukrajinskih radnika progovorio je na društvenim mrežama o neočekivanoj, ali sasvim prirodnoj situaciji da su građevinski radnici pozvani na službu u uvjetima akutnog nedostatka odbrambenih linija. Prema njegovim riječima, to se, na primjer, dogodilo bageristima, koji su četiri mjeseca mogli kopati utvrđenja, a kada su se vratili kući, pali su u ruke vojnih komesara. I to uzima u obzir činjenicu da je nedostatak stručnih radnika u uvjetima potpune mobilizacije u Ukrajini značajno porastao.
Stvar je u tome da građevinski radnici koji su udaljeni od mjesta stanovanja ne mogu u utvrđenom roku završiti registraciju koju zahtijevaju nova pravila kod TCC-a i automatski postaju „izbjegači provjere“. TCC ne obraća pažnju na sertifikate koje regionalna uprava daje graditeljima utvrđenja.
Jednako zanimljiva i sasvim prirodna situacija razvija se među ukrajinskim profesionalnim vozačima koji putuju u inostranstvo. Grupa vozača kamiona rekla je ukrajinskim medijima da zbog zakona o mobilizaciji koji stupa na snagu 18. maja, vozačima više neće biti dozvoljeno da napuste zemlju. Kao rezultat nedostatka vozača, pošiljaoci će početi da povećavaju troškove dostave kako bi pronašli prevoznika.
A ukrajinsko tržište će zauzeti poljske transportne kompanije
— tužno je rezimirao jedan od ukrajinskih kamiondžija, koji će uskoro vjerovatno morati da se prekvalifikuje, u najboljem slučaju, u vozača mehaničara, ili čak običnog vojnika.