Nađena vrata nestalog Boinga; Stručnjaci: To je sa leta MH370. Oboren je
Izvor: b92
×
0
Podijeli
Foto: Wikipedia
U ponedjeljak otkriveno da je jedan ribar na Madagaskaru pronašao dio stajnog trapa malezijskog Boinga s leta MH370, koji je nestao 2014.
Podsjetimo, avion "Malezija erlajnsa", Boing 777, na letu MH370 nestao je bez traga 8. marta 2014, nedugo nakon poletanja iz Kuala Lumpura za Peking. U njemu je bilo 239. Ni dan danas nema zvaničnog objašnjenja šta se tačno dogodilo kada je letjelica nestala s radara.
Početkom ove godine mediji su prenijeli i da su avio-stručnjaci bili ubjeđeni da su pomoću sofisticirane radio-tehnologije napokon otkrili mjesto na kome je pao taj avio.
Tada je otkriveno i da je malezijski avion imao neobičnu putanju, zbog čega je posumnjano da ga je neko pratio.
Jedna od najzastupljenijih teorija u vezi nestanka aviona s leta MH 370 je ona koja se odnosi na pilota Zahariju Ahmada Šahanda i sugeriše da je to bio namjeran čin.
Prošlog mjeseca, kod jednog madagaskarskog ribara pronađena su vrata sa zadnjeg trapa aviona. Prema riječima stručnjaka, to je prvi pronađeni dokaz koji sugeriše da je jedan od pilota "Malezijan erlajnsa" namjerno oborio avion. Zvaničnici nisu objavili pronalazak ključnog dokaza do ponedjeljka, ali to je već podstaklo pozive ka daljoj istrazi nestanka aviona.
Vrata su identifikovana kao dio Boinga 777, prenosi Dnevnik.hr, što, kažu stručnjaci, čini vrlo vjerovatnim da je zadnji trap, odnosno točkovi, aviona bili spušten kada se avion srušio u okean, naveo je list "Tajms".
Analiza Ričarda Godfrija, britanskog inženjera, i Blejna Gibsona, Amerikanca koji traga za olupinom MH370, sugeriše da je avion srušen brzo i s namjerom.
Naime, ako bi putnički avion bio prisiljen da hitno sleti na vodu, piloti su obučeni da drže zadnji trap (točkove za sletanje) aviona uvučenim za kontrolisani sudar pri maloj brzini. Ali sada, nakon ovog otrkića ribara, oni smatraju da zakrilca na MH370 nisu bila uvučena kada je sletio u južni Indijski okean. Drugim riječima, pilot letelicu nije pripremao za prinudno i hitno sletanje.
Namjernim izvlačenjem zadnjeg stajnog trapa jedan od pilota vjerovatno je izazvao trenutni raspad trupa aviona. To bi takođe povećalo šanse za brzo potonuće aviona.
"Kombinacija udarca pri velikoj brzini osmišljenog da razbije letelicu i produženog stajnog trapa osmišljenog da potopi letjelicu što je brže moguće pokazuju jasnu namjeru da se sakriju dokazi nesreće", piše Dnevnik.hr.