Selena Gomez je prestigla Kajli Džener i postala najpraćenija žena na Instagramu, još jednom.
Bivša Diznijeva zvijezda prikupila je nevjerovatnih 381 miliona pratilaca i tako nadmašila Kajlinih 380 miliona. Ta društvena mreža na kojoj se dijele fotografije i kratki video sadržaj mnogima je omiljena, a zvijezde često putem nje dijele i bitne informacije iz svog života te službene objave.
Selena je već jednom imala najviše pratitelja na Instagramu, bilo je to 2019. prije nego ju je Arijana Grande skinula s IG trona, da bi ih Kajli kasnije obje preskočila. Brojni Selenini obožavaoci ovu su vijest dočekali s velikim veseljem, a svoju miljenicu proglasili su „kraljicom Instagrama“.
„Selena Gomez je još jednom najpraćenija žena na Instagramu. Kraljica se vratila!“, napisao je jedan obožavalac na Tviteru. I nije jedini, brojni korisnici te društvene mreže su pozdravili ovu promjenu na vrhu Instagrama.
Iako je na svim platformama i društvenim mrežama prate milioni ljudi, Selena je nedavno za Vanity Fair rekla da se udaljila od društvenim mreža te da na svom mobilnom telefonu ima samo TikTok. Dodala je da su je znali jako povrijediti zli komentari hejtera i trolova, a uz to gubila je previše vremena surfajući tim platformama.
„Ljudi mogu reći da sam ružna ili glupa i samo ću odmahnuti rukom. Ali, ovi su ljudi bili jako detaljni. Oni pišu čitave odlomke koji su vrlo specifični i zlobni. Konstantno sam plakala. Konstantno sam bila anksiozna, nisam više mogla. Bio je to gubitak mog vremena“, kazala je Gomez.
Priznaje da društvene mreže imaju i brojne divne strane – poput povezivanja s obožavaocima, kad vidi koliko su oni sretni i uzbuđeni, kao i kad može saznati njihove priče.
„Ali to je obično isfiltrirano (za mene sada). Stvorila sam sistem. Sve što radim pošaljem svojoj asistentkinji koja to objavi. Što se komentara tiče, moj tim će mi sastaviti neke koji su ohrabrujući“, opisala je Selena na koji način od društvenih mreža dobiva najbolje, a njeni obožavaoci i dalje mogu pratiti ono što ona radi.
Selena je zahvaljujući vlastitom PR-timu i asistentima napravila barijeru od lošeg sadržaja i uticaja društvenih mreža, a ona koja i službeno ima najveći broj pratilaca na Instagramu, itekako je izložena mnogo većem broju loših komentara nego prosječni korisnici mreža, piše Gloria.hr.