Foto: srpskainfo.com

Kao i u svakom novom međuljudskom odnosu, proces odabira između kompanije i potencijalnog zaposlenog predstavlja razmjenu najveće količine informacija kako bi se znalo da li će oboje biti kompatibilni i da li će zajedno moći da postignu određene ciljeve.

Suštinski dio ove razmjene informacija su lične karakteristike koje kompanija traži kod idealnog kandidata.

Iako će mnogi stručnjaci u ovoj oblasti uvijek preporučiti da budu što autentičniji tokom razgovora za posao, oni ne poriču da postoje određene vrste ličnih karakteristika (identifikovane putem testova ličnosti), koje su kompanijama privlačnije, piše Bizlife.

Preporuka će uvijek biti da pokušamo da budemo što autentičniji, međutim, analizom koju je uradila kompanija SherlockHR, na više od 20 hiljada aktivnih radnih mjesta u Meksiku, uspjela je da identifikuje pet vrsta ličnih karakteristika koje kompanije traže kod kandidata za posao.

Budite nezavisni
Iako to može da izgleda čudno, kompanije traže ljude koji su dovoljno nezavisni da mogu sami da se organizuju i da ne zahtjevaju konstantno praćenje i nadzor nad obavljanjem radnih zadataka.

Budite društveni
U zavisnosti od profila posla, u većoj ili manjoj mijeri, kompanije traže ljude koji mogu da učestvuju i efikasno komuniciraju sa svojim okruženjem, timom i kolegama.

Budite proaktivni
Ljudi koji su stalno u pokretu i koji su usredsređeni na dobre performanse vjerovatnije je i da će preuzimati inicijativu i činiti sve da poboljšaju određeni aspekt kompanije, umesto da čekaju da to učine drugi.

Budite lider
Za profile poslova koji delegiraju odgovornosti potrebni su lideri koji znaju kako da vode timove u različitim scenarijima i kontekstima. Takođe i ljudi koji imaju sposobnost prenošenja znanja i iskustva.

Budite strateg
Ova karakteristika je neophodna za postizanje organizacionih ciljeva, da budete sposobni da analizirate različite scenarije i vršite procjene rizike kako bi ih sveli na minimum, prenosi Blic.
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )