Porsche je zvanično predstavio električnu verziju svog najprodavanijeg modela, a to je Macan.
Njemačka kompanija je lansirala novi električni crossover u dvije varijante, a to su Macan 4 koji razvija 402 KS te Macan Turbo koji isporučuje 630 KS.
Druga generacija Macana je bazirana na PPE (Premium Platform Electric) platformi, koja je razvijena u saradnji s kompanijom Audi. Ova platforma koristi 800-voltnu električnu arhitekturu te će biti baza za nadolazeće električne Audijeve modele A6 i Q6, a vjerovatno i potpuno električni Porsche Cayenne.
Baterija koristi litij-nikl-mangan kobalt ćelije poredane u 12 modula, a njen ukupni kapacitet iznosi 95 kWh. Porsche je prvi proizvođač koji je proizveo električni automobil uz korištenje 800-voltne arhitekture, a to je bio Taycan. Ona omogućava smanjenje upotrebe bakra, kao i veću brzinu punjenja. Korištenjem 800-voltnog DC punjača, baterija Macana će se puniti snagom do 270 kW. Ako se priključi na 400-voltni punjač, baterija se dijeli na pola te se puni paralelno, što značajno skraćuje vrijeme punjenja.
Macan 4 i Macan Turbo koriste sinhrone motore s trajnim magnetima na svakoj osovini, dok je stražnji motor rotiran za 180 stepeni kako bi se osigurala distribucija težine nazad. U Macanu 4 motori razvijaju 402 KS i 644 Nm obrtnog momenta, dok u Macanu Turbo isporučuju 630 KS i 1.130 Nm. Međutim, sve ove brojke se podrazumijevaju s overboostom, što znači da je ova snaga dostupna ograničeno vrijeme i pri korištenju Launch Controla. Govoreći o ubrzanju, Macan 4 od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,2 sekunde te stiže do maksimalnih 220 km/h, dok Macan Turbo "stotku hvata" za 3,3 sekunde prije nego dostigne limit od 260 km/h.
Stražnji motor je odbacio dvobrzinski mjenjač korišten za Taycan, a to je pomoglo da se uštedi na težini, kao i da se smanje gubici u pogonu, što je u konačnici dobro za ukupnu efikasnost.
Međutim, kao i Taycan, novi Macan neće nuditi način vožnje jednom papuicom, nego će se upravljati većinom regenerativnog kočenja papučicom kočnice. Ovisno o stanju napunjenosti baterije, električni Macan može regenerirati do 240 kW energije pri kočenju.
Naprijed i nazad je multi-link ovjes. Prednji je dizajniran s dvostrukim ramenima, dok je gornje radvojeno na dvije veze, što pomiče osovinu upravljača dalje vani. Obje varijante će biti standardno opremljene zračnim oprugama i Porsche Active Suspension Management (PASM) adaptivnim amortizerima.
Novost za Macan je opcioni sistem upravljanja stražnjim točkovima, koji ih okreće do pet stepeni ili van faze s prednjim točkovima. Okretanje točkova u suprotnom smjeru pomaže kod upravljanja automobilom pri manjim brzinama, dok pomijeranje stražnjih s prednjim ima efekt virtuelnog produženja međuosovinskog rastojanja pri velikoj brzini, što povećava stabilnost.
Govoreći o dizajnu, električni Macan je tipičan Porsche, što znači da je riječ o evoluciji, a ne revoluciji. Macanov prepoznatljiv oblik i coupeovske proporcije su zadržane, iako su naprijed nova dnevna svjetla u stilu Taycana. Prednja svjetla se spuštaju niže niz branik, a hauba sa šarkom konvencionalnog Macana je također izostavljena. Linija haube je niža, a ispod nje nema motora nego je riječ o manjoj ostavi namijenjenoj kablovima za punjenje i slično. Koeficijent otpora zraka iznosi 0.25 zahvaljujući korištenju elemenata aktivne aerodinamike poput stražnjeg spojlera koji se može aktivirati, a tu su i krilca na prednjoj masci te paneli podvozja.
Međuosovinsko rastojanje je duže za devet centimetara u odnosu na konvencionalni Macan te iznosi 2,89 metara. Električni je dug 4,78, širok 1,93 i visok 1,62 metra.
Unutrašnjost je slična onim koje imaju drugi Porscheovi modeli uključujući osvježeni Cayenne i novu Panameru treće generacije. Instrument klaster je potpuno digitalni te ga čini zakrivljeni ekran, dok je u sredini široki ekran najnovije verzije Porscheovog infotainment sistema. Ovaj sistem drži korak s vremenom te podržava popularne aplikacije poput Spotifyja i YouTubea. Opciono je moguće dobiti ekran za suvozača, kao i AR head-up display. Iz Porschea ističu bolje planiranje ruta na ugrađenom navigacijskom sistemu, koji prikazuje i stajališta za punjenje. Entuzijasti će cijeniti fizičke kontrole klima uređaja i glasnoće ozvučenja na centralnoj konzoli.
Što se tiče cijena, Macan 4 košta 83.993 eura u Njemačkoj, dok je za Macan Turbo potrebno izdvojiti minimalno 114.576 eura. Cijena je osjetno veća u odnosu na aktuelni model koji je moguće dobiti za 69.895 eura. Ipak, Macan 4 nudi 402 KS, što je mnogo više u odnosu na ulazni model s 2,0-litarskim turbopunjenim motorom, koji isporučuje 261 KS.