Foto: Twitter

Korisnici širom svijeta prijavljuju da ih je Fejsbuk je izlogovao, dok Instagram ne učitava "fid"

Društvene mreže Fejsbuk i Instagram, kao i aplikacije Mesindžer i Treds, ponovo rade, posle skoro dvočasovnog zastoja. Uzrok je, kako su preneli svetski mediji, verovatno veliki prekid rada servera u matičnoj američkoj kompaniji Meta.
 
Društvene mreže Instagram i Fejsbuk ponovo rade, saopštio je šef komunikacija kompanije "Meta" Endi Stoun, nakon što korisnici širom svijeta nisu mogli da pristupe platformama skoro dva sata.
 
On je naveo da je riječ o tehničkom problemu, prenosi AP.
 
"Izvinjavamo se za bilo kakve neprijatnosti", napisao je Stoun na društvenoj mreži Iks.
 
Hiljade korisnika je danas popodne odjavljeno sa svojih Fejsbuk naloga.
 
Nakon pokušaja da se ponovo prijave, Fejsbuk insistira na tome da ne prepoznaje lozinku korisnika - čak ni nakon što se promijeni.
 
Korisnici Instagrama, koji je u vlasništvu matične kompanije Fejsbuka, Mete - takođe su prijavili probleme u vezi sa funkcijama pretraživanja i drugim funkcijama u aplikaciji.
 
Portal Downdetector navodi da je više od 300.000 korisnika Fejsbuka prijavilo da ne može da pristupi svom nalogu, dok je 50-ak hiljada korisnika Instagrama prijavilo da ne može da otvori aplikaciju. 
 
Ni Fejsbuk ni Instagram se još nisu oglasili o razlozima problema na navedenim platformama.
 
U međuvremenu, Ilona Maska cijela ova situacija sa padom Metinih aplikacija očigledno zabavlja, te je likujući podijelio na svojoj Iks platformi sljedeći post.


Nešto kasnije, Mask se oglasio, rekavši sa "gori" od pitanja šta se događa.
 
"Ako čitate ovu objavu, to je zato što naši serveri rade", napisao je Mask na Iksu.
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )