Prvi evropski kompaktni monovolumen Renault Scenic, odbacio je svoj prepoznatljivi DNK i u petoj generaciji trendovski postao električni SUV. Na tržište stiže iduće godine.
Renault Scenic debitovao je davne 1996. kao prvi evropski monovolumen. Danas, 27 godina poslije, nakon četiri prepoznatljive generacije, ovaj popularni Francuz odbacuje DNK monovolumena i postaje električni SUV. Pod službenim nazivom Renault Scenic E-Tech, novajlija je tehnološki blizanac manjeg Meganea E-Tech s kojim dijeli tehnologiju uzimajući samo bolja rješenja i uvodeći neka nova.
Novi Scenic mjeri u dužinu 4,47 metara, u širinu 1,86 m, u visinu 1.571 m, a međuosovinski razmak iznosi 2,78 m (+ 10 cm u odnosu na Megane E-Tech). Prtljažnik ima zapreminu od 545 litara, odnosno 1.670 litara sa preklopljenom zadnjom klupom. Scenic se ne odriče starih vrijednosti, te nudi kapacitet pretinaca u putničkom prostoru od skoro 39 litara, dok se centralni naslon za ruku pomjera 70 cm. Ravni pod pruža izdašan prostor za putnike, posebno za putnike na zadnjem sjedištu gdje imaju prostor od 278 mm za koljena i 884 mm za tijelo i glavu.
Kao što i priliči savremenom električnom automobilu, Renault Scenic E-Tech naglašava korištenje ekološki održivih materijala. Na primjer, 24% materijala je reciklirano, uključujući poklopac motora koji je izrađen od 80% recikliranog aluminija. I u putničkom prostoru nalazimo puno materijala iz održivih izvora, a prirodna koža potpuno je nestala iz ponude.
Po pitanju interijera, Renault je pripremio digitalnu instrument ploču dijagonale 12,3 inča, a multimedijski sistem OpenR Link integriše centralni ekran od 12 inča. Operativni sistem Android Automotive OS 12 takođe je dio Scenicovog modernog arsenala, tako da je korisnicima na raspolaganju više od 50 Googleovih aplikacija.
Scenic E-Tech bit će dostupan s dvije verzije motora: prva sa 170 KS i 280 Nm momenta, a druga 220 KS i 300 Nm. Ono važnije, Scenic E-Tech će se prodavati s dva kapaciteta baterije: 60 kWh za preko 420 km autonomije ili 87 kWh za više od 620 km autonomije. Njegova baterija se također može puniti na brzim punjačima snage do 150 kW. U tom slučaju 30 minuta punjenja je dovoljno za dva sata putovanja na autocesti.
Novi Scenic E-Tech posjeduje četiri nivoa povrata energije pri kočenju i četiri moda vožnje: Comfort, Sport, Eco i Personal. I na kraju, ali ne manje važno, zvukovi koje ispušta novi električni Renault Scenic E-Tech nose potpis slavnog francuskog umjetnika Jean-Michela Jarrea, uključujući upozorenje za pješake, koje se javlja pri brzinama manjim od 30 km/h.
Novi električni Renault Scenic E-Tech proizvodit će se u tvornici u Douaiju u Francuskoj, a lansiranje na evropskom tržištu predviđeno je za početak 2024. godine.