Foto: Twitter

Iako se već neko vrijeme nezvanično govorilo o tome, sada su stigle i prve zvanične potvrde. SEAT je prestao sa razvojem novih modela, dok Cupra kao samostalna i sada vrlo profitabilna marka praktično preuzima i nastavlja tamo gdje je SEAT stao.

Prve i neprovjerene informacije govorile su da Volkswagen grupacija u potpunosti gasi SEAT marku, ali sada nakon zvaničnih potvrda jasno je da ovaj španski brand nastavlja postojati. Ipak, uloga će mu biti potpuno drugačija nego do sada.
 
Kada je Cupra umjesto linije sportskih modela postala zasebna marka prije nekoliko godina svi su bili sumnjičavi, a sada se desilo nešto što je malo ko mogao predvidjeti. Cupra nudi originalno dizajnirane, uzbudljive i privlačne automobile koje je tržište odlično prihvatilo, dok je SEAT cijelo vrijeme imao problem sa imidžem i prodajnim rezultatima. Stoga je donesena konačna odluka da razvoj novih SEAT modela prestaje, a cijeli fokus se seli na Cupru koja ima odličnu profitabilnost.
 
SEAT je skraćenica od "Sociedad Española de Automóviles de Turismo" i predstavlja veliki ponos Španije, stoga ime nećeprestati postojati ali neće biti automobila nove generacije s ovim logotipom. Za sada je prilično izvjesno da će SEAT nastaviti postojati kao kompanija za alternaitivnu mobilnost, slično kao Renaultov Mobilize, jer SEAT već ima MÓ liniju električnih skutera. U međuvremenu, trenutni modeli automobila će ostati u proizvodnji još par godina, ali neće biti direktno zamijenjeni modelima sljedeće generacije, barem ne sa SEAT značkom.
 
Na pitanje šta budućnost sprema SEAT-u, CEO Volkswagena, Thomas Schäfer je rekao da je "Budućnost SEAT-a je Cupra. Volkswagen grupa će i dalje snažno ulagati u Cupru i povećavati ta ulaganja." Izvršni direktor VW grupe dodatno je opravdao odluku o SEAT-u rekavši da su se kupci toliko "zagrijali" za Cupru da je to najbrže rastuća marka u Evropi.
 
SEAT je počeo proizvoditi automobile prije 70 godina kada je model 1400 prvi sišao sa proizvodne trake 1953. godine. Tek 1986. španska vlada je prodala marku Volkswagen grupi.
 
Cupra kao sada zasebna marka uz ažuriranja svojih postojećih automobila već planira i proširenje linije sa Terramarom, malim krosoverom koji je tehnološki blizanac novog Audija Q3. Do 2025. godine, konceptni DarkRebel postaće ulazni EV model pozicioniran ispod Borna, pridružujući se električnoj ponudi uz Tavascan crossover.
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )