Foto: Volkswagen/Arhiva

Možete promijeniti filtre vazduha, interijera i ulja, možete dodati ulje, antifriz i tekućinu za pranje stakala.

Gotovi su dani kad su mnogi naši rođaci, komšije…, hobistički održavali automobile. Moderni automobili su neprobojne tvrđave skupe elektroničke opreme i jedan krivi potez za sobom povlači domino efekt nesretnih događaja zbog kojih će samo porasti račun kod servisera. Što doista možemo raditi na automobilu?
 
Ako je vaš ljubimac opremljen ksenon svjetlima, ona rade na naponu od čak 20.000 volti pa je čeprkanje po njima i opasno. Čak i promjena akumulatora kod nekih automobila rezultira potrebom za reprogramiranjem prozora pa i elektronskog daljinskog ključa čije je prisustvo bitno i za pokretanje motora.
 
Želite li promijeniti običnu sijalicu u glavnim prednjim svjetlima nerijetko ćete morati posegnuti za uputstvima za upotrebu, naoružati se strpljenjem i ukloniti nekoliko dijelova prije nego što dođete do svjetala. Cilj je demotivisati vas i dati servisima dodatni posao. Posljednja direktiva EU naglašava da promjena sijalica ne smije biti komplikovana, ali to siva zona – što znači "ne smije biti".
 
Možete promijeniti filtre vazduha, interijera i ulja, možete dodati ulje, antifriz i tekućinu za pranje stakala. Čak niti s promjenom guma stvari nisu tako jednostavne. Ako su opremljene pasivnim sistemima monitorisanja pritiska u gumama (mjeri se brzina okretanja točkova preko ABS sistema), onda krenite s promjenom, ako su, pak, ugrađeni aktivni sistemi (posebni senzori u svakoj gumi), nakon promjene guma u vlastitom aranžmanu oni vjerovatno neće funkcionisati.
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )