Foto: Twitter

Kada je AMG najavio da istovremeno razvija SL i GT Coupe, neki entuzijasti su kritikovali Mercedes zbog "mekšanja" rivala Porschea 911 pretvarajući ga u SL s fiksnim metalnim krovom, no sada kada je coupe predstavljen, čini se da su kritike bile preuranjene.

Mercedes-AMG Coupe je "mašina" visokih performansi koja predstavlja praktičniju verziju sportskog automobila s konfiguracijom sjedišta 2+2 i potpuno varijabilnim 4Matic+ pogonom na sva četiri točka. U početku će se nuditi samo u "63" i "55" varijantama s V8 motorima, tako da treba sačekati i vidjeti da li će se nešto kasnije pridružiti i četverocilindrični motor s 375 KS, koji koristi i SL 43.
 
Najsnažniji AMG GT 63 Coupe pokreće 4,0-litarski V8 twin-turbo motor, koji razvija 577 KS i 800 Nm obrtnog momenta. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je nešto više od 3 sekunde. Model AMG GT 55 Coupe isporučuje 496 KS i 700 Nm obrtnog momenta i do "stotke" stiže za oko 4 sekunde.
 
Snažniji coupe će ubrzati do maksimalnih 315 km/h, a osnovni model do 295 km/h. Oba modela, "63" i "55", imaju pogon na sva četiri točka i devetostepeni automatski mjenjač, dok "mokro" kvačilo zamjenjuje pretvarač obrtnog momenta. V8 motor ravnomjerno raspoređuje snagu između osovina, ali i poslati svu snagu na stražnju osovinu.
 
Dinamični dvojac je dobio elektronski kontrolisan diferencijal s ograničenim proklizavanjem, sistem upravljanja na stražnjim točkovima, kompozitne kočione diskove od kojih prednji imaju promjer 390 mm. Nešto kasnije ove godine će AMG uvesti keramičke kočnice s većim 420 mm diskovima na prednjoj osovini. Obje verzije posjeduju sportski ovjes s poluaktivnom hidrauličnom stabilizacijom, aktivnim adaptivnim amortizerima i sistemom za podizanje prednjeg dijela automobila do 30 mm.
 
Cijene još uvijek nisu objavljene.
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )