Foto: undefined

Čak i nova vozila, kojima se obično vjeruje prema očitanjima kilometraže, možda nisu tako pouzdana kako se mislilo. Otkrili smo da 6,8% svih automobila do 5 godina starosti provjerenih na carVerticalu u Hrvatskoj ima namještenu kilometražu.

U Hrvatskoj je vraćanje kilometraže najčešće kod Porsche vozila koja su imala samo jednog vlasnika – 20,5 % svih modela do pet godina starosti imalo je vraćenu kilometražu. Za njima ne zaostaju ni Opel (11,6 %), BMW (9,1 %), Renault (9 %) i Dacia (8,7 %).

Prema podacima carVerticala, prosječni automobil u Hrvatskoj nakon 1 godine korištenja ima 35.039 km, 74.189 km nakon 3 godine te dobrih 106.208 km nakon 5 godina.

No, zašto dolazi do ove prevare?

Prema stručnjaku za automobile Matas Buzelis, „Neki kupci novih auta pri kupovini vozila saglasni su da neće preći određenu kilometražu kako bi dobili bolje uslove finansiranja ili manje mjesečne rate.  Međutim, vozači s lošim namjerama obično ignorišu te dogovore i jednostavno smanje očitanje na brojaču kilometara kako bi izgledalo da su se pridržavali dogovorenih pravila.”
 
Koje su opasnosti od toga?

Procjenjuje se da bi vozilo s promijenjenim brojačem kilometara na kraju moglo biti  i do 25 % skuplje za kupca. Kada je automobil star samo nekoliko godina, za 1/4 manja cijena može rezultirati ogromnim gubitkom novca.
 
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )