Foto: nezavisne.com
Trgovci od danas, prema odluci Vlade Hrvatske, na svojim internetskim stranicama moraju objavljivati cjenovnike proizvoda.
Iako je većina njih to i napravila u roku, primjećujemo kako su cjenovnike zakopali negdje duboko u bespuću interneta, zbog čega je mnoge od njih bilo vrlo teško pronaći, prenosi Jutarnji.
Prema odluci Vlade, cjenovnici moraju biti objavljeni u XML ili CSV formatu, pogodni za automatsku obradu, a odnose se na kategorije supermarketa, hipermarketa, diskontne prodavaonice i Cash&Carry.
Prvi cjenovnik koji smo uspjeli pronaći je onaj trgovine Lidl, navodi ovaj portal.
Kao i kod ostalih trgovaca, riječ je o stotini tablica u kojima se dosta teško snaći i koje će, pretpostavlja se, ponajviše biti interesantne kompanijama koje bi mogle osmisliti aplikacije za korisnike, ali ne i samim potrošačima.
Cjenovnike su objavili i ostali trgovci, ali kompanija DM zasad je jedina koja je cjenovnike objavila na prvoj stranici, tako da ih potrošači odmah mogu pronaći.
Osim objave cjenovnika na internetu, trgovci od danas u fizičkim trgovinama moraju objavljivati i takozvane sidrene cijene - cijene proizvoda s datumom 2. maja, kako bi potrošači mogli usporediti koliko su one porasle.