Foto: klix.ba
Kao što je već poznato, legendarni Yugo se definitivno vraća, a njegov pokretni prototip se očekuje na sajmu u Beogradu 2027. godine. Međutim, sada je u Minhenu predstavljen minijaturni prototip, koji predstavlja uvid u njegov dizajn.
Na prvi pogled se stiče dojam da bi novi Yugo mogao biti dostojan nasljednik kultnog automobila te zapravo ispisati nove, ljepše stranice priče ovog modela s obzirom da su ga mnogi kritikovali zbog njegovog kvaliteta i pouzdanosti.
Originalni Yugo je na neki način bio antiheroj u svijetu automobila, nije bio dizajniran da bude najbrži, najljepši i bogato opremljen tehnologijom, ali nije ni trebao biti. To je zapravo bio funkcionalan, praktičan i jeftin automobil. Iako se cijena moderne verzije još uvijek ne nazire, neki detalji su ipak poznati.
Novi Yugo su dizajnirali Darko Marčeta i prof. dr. Aleksandar Bjelić iz Njemačke, a odlikuje ga prepoznatljivi "kutijasti", klasični izgled. Kompanija je predstavila svoj prvi minijaturni model na Car Design Eventu (CDE) u Minhenu
Automobil je namijenjen evropskom B-segmentu, ima dvoja vrata, široki ravni profil i poklopac prtljažnika sa suptilnim nagibom. Također, veoma je sličan skicama koje smo vidjeli ranije ove godine te zrači retro šarmom kombinovanim s modernim detaljima.
Najbolji dio vjerovatno ide dublje od samog dizajna. Novi Yugo će se nuditi s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, koji će biti upareni s manuelnim i automatskim mjenjačima. Moguće su i elektrificirane verzije, kao i različite karoserijske izvedbe. Stoga se može očekivati mali praktični automobil s opcijom manuelnog mjenjača.
Na kojim tržištima će novi Yugo biti dostupan, zasad nije poznato, no definitivno će biti na raspolaganju kupcima u Evropi.
Kompanija je odredila neke datume za nadolazeće najave. Sportska verzija će biti otkrivena 15. septembra ove godine, kao i više tehničkih podataka na događaju CDE Classic u njemačkom Dietzhölztalu. Međutim, veliko predstavljanje se ne očekuje do 2027. godine, kada će 15. maja "svjetlo dana" ugledati prototip u punoj veličini, koji će biti u voznom stanju.
Prošlo je gotovo dvadeset godina otkako je okončana proizvodnja modela Yugo 2008. godine, tako da nešto duže čekanje na ovaj automobil i nije nešto što kvari atmosferu oko legende na četiri točka.