Foto: Arhiva

Facebook nastavlja da daje sve veću prednost zabavnom video sadržaju po uzoru na TikTok, uz najavu da će u aprilu sljedeće godine povući karakteristiku "Instant članaka" koju je uveo 2015. godine.


Zbog skorog gašenja plasmana vijesti  na početnim stranama od strane Facebook , za nesmetano praćenje vijesti i ostalog sadržaja, dodajte cafe.ba besplatnu aplikaciju ! Klikom OVDJE !
 


Instant članci su izdavačima trebali da pruže zanimljiviji način predstavljanja svojih članaka na Facebooku pomažući im da povećaju angažman čitatelja unutar aplikacije. Facebook je u tom scenariju izdavačima trebalo da služi kao dodatak njihovim glavnim stranicama.
 
Ali tokom vremena je izgradnja odnosa s izdavačima postala manji prioritet jer se Meta sve više orijentiše prema video sadržaju.

Izvršni direktor Mete Mark Zakerberg, prenosi SocialMediaToday, nedavno je primjetio da gledanje videa čini 50% vremena provedenog na Facebooku, dok je Reels najbrže rastući format sadržaja na Facebooku i Instagramu prema čemu je jasno da video postaje najprivlačniji format sadržaja.

"Trenutno manje od 3% onoga što ljudi širom svijeta vide na Facebookovom Feedu su postovi s linkovima na novinske članke. I kao što smo rekli ranije ove godine, kao preduzeću nema smisla pretjerano ulagati u područja koja nisu u skladu s preferencijama korisnika", prenosi Axios.

 
 
Pratite Cafe.ba putem društvenih mreža FacebookTwitter, Instagram i VIBER zajednice.
Tagovi

Vaš komentar


Komentari ( 0 )