Volkswagen je predstavio prvi ID.Buzz s dva električna motora, koji nosi oznaku GTX.
ID.Buzz GTX je stigao nakon snažnog hatchbacka ID.3 GTX s jednim elektromotorom te ID.7 GTX karavana koji također pokreću dva električna motora. Sportski Buzz dijeli više s modelom ID.7 ispod "kože", dobio je isti motor koji razvija 286 KS, koji je postavljen nazad i koji pokreće stražnje točkove. Kao i u slučaju karavana, ovaj motor je uparen s naprijed postavljenim motorom od 109 KS. a koji je zadužen za pokretanje prednjih točkova.
Kombinovano, motori isporučuju ukupno 340 KS. Napaja ih baterija kapaciteta 79 kWh u slučaju odabira ID.Buzza GTX sa standardnim međuosovinskim rastojanjem i pet sjedišta, odnosno baterija od 86 kWh ukoliko je riječ o produženoj verziji s tri reda sjedišta. Zvaničnih informacija o dometu nema, no Volkswagen je potvrdio da baterije podržavaju snagu punjenja od 185, odnosno 200 kW. To znači da se obje baterije mogu napuniti od 20 do 80 posto kapaciteta za manje od 30 minuta.
Također, VW tvrdi i da obje verzije od 0 do 100 km/h ubrzavaju za 6,5 sekundi, što je pomalo čudno jer duža verzija s većom baterijom mora biti i teža. Ovo vrijeme pokazuje da je ID.Buzz GTX sporiji od modela ID.7 GTX, koji do "stotke" stiže za 5,6 skeundi, a zaostaje i za modelom ID.3 GTX koji isti posao obavlja za 5,6, odnosno 6,0 sekundi ovisno o opcijama. S druge strane, ID.Buzz GTX nije daleko iza Golfa GTI Mk8,5, kojem su za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebne 6,3 sekunde, a daleko je ispred "kraćeg" Buzza s jednim motorom i 204 KS kojem su potrebne 10,2 sekunde. Također, ID.Buzz GTX je moćniji i od "dužeg" Buzza sa 286 KS, koji ubrzava do 100 km/j za 7,9 sekundi.
Prednost dva motora se ogleda i u maksimalnoj brzini koja je povećana sa 145 na 160 km/h, ali i u vuči. Kraći model umjesto 800 može povući 1.800 kg, a duži umjesto 1.000 sada ide do 1.600 kg.
Kao i drugi VW GTX modeli, snažniji Buzz ima novi niži branik s "osmijehom, tankim usnama i bucmastim obrazima", što dijeli i sa sportskim ID.3, a tu je i maska s dijamantnim uzorkom koja je lakirana u sjajnu crnu boju, baš kao i kućišta bočnih retrovizora. Na kombiju su 19-inčne Venlo felge, no opciono je moguće birati još dva seta 21-inčnih felgi.
Ono što GTX model dodatno razotkriva je njegova Cherry crvena boja, koja se može kombinovati sa srebrnom kako bi se dobio efekt dva tona. Ova boja je ekskluzivna za ID.Buzz GTX, no kupci mogu birati i druge boje iz standardne palete.
Unutrašnjost je dizajnirana na temu performansi, GTX je jedini Buzz s crnim stropom i širokom upotrebom crne plastike gdje bi inače bile svijetle boje u slučaju kombija bez oznake GTX. U unutrašnjosti su i crna mikloflis sjedišta s crvenim detaljima i koncem na upravljaču s GTX oznakom, a sve to zajedno jasno govori da je riječ o sportskom modelu iz ponude. Kraća verzija je dostupna kao petosjed s podijeljenom klupom u drugom redu 40:60 (2-3) ili kao šestosjed s dva individualna sjedišta u drugom i trećem redu (2-2-2). Duža verzija ima iste dvije pomenute opcije, no dostupna je i kao sjedmosjed s klupom u drugom redu i dva individualna sjedišta u trećem redu (2-3-2). Zapremina prtljažnika ovisi o verziji i konfiguraciji, a kreće se od 1.121 do 2.469 litara sa preklopljenim sjedištima.
Svi modeli imaju najnoviji infotainment sistem pokretan ChatGPT-om te 12,9-inčni ekran osjetljiv na dodir, a može se naručiti i ogromni panoramski krov s "pametnim" staklom, koji sprečava da tamna unutrašnjost podsjeća na pećinu.
Prodaja u Evropi počinje ovog ljeta, a isporuke se očekuju u drugom dijelu godine.